maandag 5 december 2011

Sinterklaas



Het is Sinterklaas blijkbaar niet ontgaan dat ik het afgelopen jaar veel kussens heb gemaakt en dat ik ook veel heb gehaakt. Daarom kreeg ik er van Sinterklaas een mooi zelfgemaakt kussen bij! Ik vond het zo mooi dat ik het al blij op de bank wilde leggen toen Oudste Dochter (die zo'n 2 weken geleden 15 jaar is) me toefluisterde dat er misschien ook nog iets in zat?!!! En jawel, het kussen bleek een surprise te zijn (en eigenlijk had ik dat ook wel uit het gedicht kunnen concluderen). Dus nu hield ik er een boek, een chocoladeletter en een kussen aan over! (want dat kussen ga ik natuurlijk weer netjes in elkaar naaien). Het kwam trouwens erg goed uit dat Sinterklaas Oudste Dochter dit jaar een haaknaald en 3 bollen paarse wol heeft gegeven om een das in haar favoriete kleur van te haken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten