zaterdag 22 juni 2013

Tuindagen Vollenhoven 2013

Ook dit weekend nog worden de jaarlijkse Tuindagen Vollenhoven (op de grens tussen De Bilt en Zeist) weer gehouden, en voor mijn gevoel markeert dat altijd het officiele begin van de zomer. Helaas is het dit jaar nogal regenachtig weer, maar koud is het niet, en door het vochtige weer geurden de jasmijn en de rozen extra lekker (maar dat zie je aan de foto's natuurlijk niet af....)
Ook doen de varens het dit jaar opvallend goed.
En verder was er in de moestuin weer dezelfde hond als vorige jaren, die de bezoekers probeert te verleiden tot een spelletje stok-gooien.
Uiteraard was er weer van alles te koop en het was weer lastig kiezen, maar dit jaar schafte ik een prachtig handgemaakt vogelvoederhuis, een lieveheersbeestjestoren, en een potje bramenjam aan.
Ook morgen (zondag 23 juni) zijn de tuindagen nog te bezoeken.










1 opmerking:

  1. Mooie tuin, ik kan me voorstellen dat je ervan hebt genoten. Dit weer is misschien meer geschikt voor een bezoek dan snikheet weer.
    Dank voor je bezoek aan en bericht op mijn blog:)

    BeantwoordenVerwijderen