donderdag 12 april 2012

Mauterndorfsokken


Ik had wel weer eens zin om een paar sokken te breien, als klein breiproject voor tussendoor. En gelukkig had ik nog een bol Schoeller + Stahl Fortissima Socka Mexiko Color kleur 154 liggen, die ik afgelopen zomer op vakantie in Mauterndorf in Ooostenrijk heb gekocht. Als ik ergens op vakantie ben en daar een wolwinkel zie, vind ik het altijd wel leuk om daarvandaan iets mee naar huis te nemen. Al te veel wol mee terug nemen is natuurlijk niet handig, maar een bol sokkenwol past altijd wel in de bagage. Deze kleurencombinatie vond ik wel leuk omdat er een vrij felle kleur lichtgroen in zit.
Hopelijk vind ik morgen of zaterdag op de Breidagen ook nog een paar mooie bollen sokkenwol!

I'm currently working on a pair of socks out of the sock wool that I bought in Mauterndorf (Austria) during last year's Summer vacation. I'm hoping to buy some more sock yarn tomorrow or the day after, at the Breidagen.

1 opmerking:

  1. Oh, leuk wolletje! Dat worden vast schitterende sokken.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen