zaterdag 30 april 2011

Koninginnedag 2011









Vandaag was het echt een koninginnedag zoals een koninginnedag hoort te zijn: prachtig weer, vrijmarkt (de boeken liepen niet echt goed, maar Jongste Dochter blokfloot het Wilhelmus met veel enthousiasme en in een stevig tempo, waarmee ze een heel aardig bedrag binnenhaalde), een met koninginnedagvlaggen versierde molen, en lekker breien in de tuin met aan het eind van de middag een glaasje rose erbij. Hier zie je alvast 1 van de 2 projecten waarvoor ik het eergisteren aangeschafte garen ga gebruiken. Dit wordt een rok waarvoor ik het 'Hey Mickey' patroon van Jacquelyn Landry gebruik. Ik maak een lange versie van de rok en ik hoop dat het gaat worden zoals ik het voor me zie, ik ben benieuwd! Omdat ik naast de basiskleur afwisselend nog 12 andere kleuren gebruik is het gelukkig helemaal niet saai om te breien. En voor wie mijn recente logs over de Keukenhof heeft gezien is het vast wel duidelijk waar de inspiratie (kleuren, strepen) vandaan komt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten