maandag 13 december 2010

Sinterklaas





Vorig weekend ging het niet door vanwege de slechte weersomstandigheden, maar afgelopen zondag konden we gelukkig wel bij de schoonfamilie Sinterklaas gaan vieren! Zoals altijd werden er veel gedichten voorgelezen, surprises bewonderd en gedichten uitgepakt. Er zaten ook zelfgemaakte kado's tussen, zoals deze prachtige Rummicub-steentjes-standaarden waarvan mijn schoonmoeder er voor ieder van ons 1 gemaakt had. En van Sinterklaas kreeg ik ook een nieuw kussenborduurpatroon, gebaseerd op 1 van onze eigen zomervakantiefoto's uit het Zwarte Woud (Sinterklaas wist blijkbaar dat ik een zwak heb voor van die mooie huizen met torenkamertjes!). Weer thuis heb ik 's avonds nog een tijdje lekker zitten borduren aan 1 van de 2 kussens waar ik nu mee bezig ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten