maandag 6 september 2010

Alweer een week voorbij...





Het is nogal druk geweest, de laatste tijd, maar dit weekend heb ik tussen de bedrijven door toch eindelijk een paar dingen kunnen afmaken.
De strijkapplicatie van het breiende meisje zag ik een tijdje geleden op het Ozowiezo-blog staan en ik vond 'm toch wel heel leuk... Ze zijn te koop bij de Lollypopshop (ze staan onder 'Full Colour Applicaties'), dus daar heb ik er 1 besteld. Het duurde weer een tijdje voor ik er een t-shirt bij kocht, maar alles bij elkaar kon ik afgelopen weekend dan toch eindelijk de sticker op het t-shirt strijken en het resultaat bewonderen. Mijn All Shawl kleurt er ook nog eens goed bij.
Over All Shawl gesproken: mijn schoonmoeder had al eens gehint dat zij er best ook 1 zou willen, dus dit weekend kreeg ze er 1 nog voor haar verjaardag. Ze wilde er graag 1 met veel kleur en zonder grijs of zwart, dus dat is deze geworden.
En verder gebeurde er dit weekend nog iets eigenaardigs. Hoewel het mooi zonnig windstil weer was (en dat was eerder deze week wel anders, toen kwamen er al allerlei grote takken uit de bomen naar beneden), is op zondag helaas toch deze boom vlakbij omgevallen. Jongste Dochter maakte er een fotoreportage van (je ziet haar schaduw dan ook op de onderste foto).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten