zondag 31 januari 2010

Af & net begonnen (3) / finished & just started (3)





Mijn grijze trui is afgebreid en in elkaar gezet en ik ben er blij mee, hij zit ook lekker warm. En ik denk dat het Noro-Peppy-dasje waar ik nu mee bezig ben er ook mooi bij zal staan.
Verder ben ik, geinspireerd geraakt door de Serpentine sjaal en door Peppy's circel-trui, wat gaan experimenteren met een restje Noro garen tot ik tevreden was met het resultaat (zie foto). Wordt vervolgd...

My bulky grey sweater is finished. I'm pleased with how it turned out, and I think my Peppy's-Noro-Scarf-In-Progress will look great with it once that's finished too.
Inspired by my recently finished Serpentine Scarf and by the Peppy's Circles Sweater, I did some experimenting with leftover Noro yarn until I was satisfied with the result (see picture). To be continued...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten