donderdag 8 oktober 2009

Donderdag/ Thursday





Vandaag heb ik een erg leuke dag gehad, in Utrecht, samen met mijn jongste zus en haar Nederlands-Australische vriendin-sinds-de-kleuterschool die nu 3 weken over is uit Australie. Er werd druk geshopt en deze tas kon ik natuurlijk niet laten staan, want het is een perfecte tas voor breiprojecten. En tijdens haar verblijf bij mijn jongste zus, maakte Iris deze armband voor me en vandaag kreeg ik die van haar. De knopen en knoopjes komen uit de knopendoos van mijn zus en zijn weer afkomstig uit de knopendozen van mijn moeder, mijn oma oudtantes, enz., dus er zitten allerlei bekende knopen van vroeger tussen. Ik ben echt heel blij met deze mooie, zelfgemaakte, unieke armband!
En verder heb ik ook nog wat kunnen haken vandaag; de eerste twee 'strepen' zijn af, dus er zijn er nog een heleboel te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten