woensdag 13 mei 2009

♫ Edelweiß ♪ Edelweiß ♫



Ik heb al tijden een zwak voor Edelweiß-knopen. De knopen op deze foto's heb ik zo'n anderhalf jaar geleden gekocht bij Rosi's Nähkästchen in Pfronten (en ik geloof dat op het mouwloze gebreide vestje op Rosi's home page zowaar precies dezelfde Edelweiß-knopen zitten?!). Ik heb besloten om ze te gaan gebruiken voor een vest van de Lana Grossa NewSoft die ik nog over heb. Dat zijn bij elkaar 13 bolletjes, dus niet genoeg om er kabeltjes en dergelijke dingen in te verwerken, dus ga ik gewoon een simpel vest maken met de averechte kant buiten (dus zoals de basis van gebreide Trachten-vesten er vaak uit ziet). Het achterpand is inmiddels half af dus het schiet lekker op.

I love Edelweiß-buttons! I bought the ones you see on these photo's about a year and a half ago at Rosi's Nähkästchen in Pfronten (I actually think that the buttons on the sleeveless knitted cardigan shown on Rosi's home page are exactly the exact same as these!). I want to use the buttons for a cardigan I'm knitting out of the 13 skeins of Lana Grossa NewSoft that I have left. So far, I'm making good progress, the back is already half finished.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten