zaterdag 25 april 2009

Trui voor een vriendin




Oplettende lezertjes is het misschien opgevallen dat er voor de trui die ik nu aan het breien ben nog een ander breiwerk moet zijn geweest. Dat klopt inderdaad, maar omdat het daarbij om een trui ging die ik kado wilde doen aan vriendin C.M. die ook wel eens dit weblog bekijkt, heb ik het er hier tot nu toe verder niet over gehad. Maar afgelopen donderdag ben ik bij C. langs geweest om de trui te laten passen voor ik hem helemaal in elkaar zou zetten en gelukkig bleek ik de afmetingen goed te hebben ingeschat (hoogstens hadden de mouwen een klein beetje korter gekund).
Ik heb de trui inmiddels verder afgemaakt en als C. weer terug is van vakantie zal ik 'm langsbrengen.

This is a sweater I made for my friend C.M.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten