zondag 8 maart 2009

Sjaal bij Ravelry-t-shirt



Begin deze week bestelde ik dit t-shirt bij Ravelry en eergisteren zat het al bij de post; voor post uit Amerika is dat dus echt supersnel! Ik was van plan om ook hier een sjaaltje bij te maken, deze keer in een soort variatie op de duizendpootsjaal. Eerder deze week had ik daar al een klein oefenlapje voor gemaakt om uit te testen of het zo zou worden als ik het in m'n hoofd had, dus nadat ik gisteren bij Ribbels katoen in de juiste kleur had gevonden (Cotton Glace kleur 724 van Rowan) kon ik vandaag meteen aan de slag. Het is leuk om te doen, ziet er leuk uit (vind ik persoonlijk) en het schiet lekker op. Ik denk alleen dat ik nog wel wat meer bolletjes katoen nodig zal hebben, maar die koop ik er binnenkort nog wel even bij.

Earlier this week I ordered this Ravelry-t-shirt and it arrived in the mail just a couple of days later, so that was very fast (considering it came all the way from the US). Yesterday at Ribbels, I bought some Cotton Glace from Rowan in exactly the color I wanted (shade 724) to crochet a matching scarf. I'm doing a variation on the centipede scarf and it's going very well. I like the way it turns out, it's fun to do and I'm making very good progress. The only disadvantage is that I think I'll need to buy some more skeins, otherwise the scarf will turn out very short.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten