vrijdag 23 januari 2009

Nieuwe tas en nieuw project



Kan je je een mooiere en meer geschikte tas voorstellen voor een nieuw breiproject? Deze kreeg ik van mijn middelste zus, die hem weer van een collega had gekregen, allebei hartelijk dank!

In de tas is alvast een glimp op te vangen van mijn nieuwe breiproject. Ik ben nog niet helemaal klaar met het in elkaar zetten van de vorige trui, maar dat schiet nu op. Binnenkort komen daar dus zeker foto's van.

Ondertussen ben ik alvast begonnen aan een nieuwe versie van diezelfde trui, nu in hele ander kleuren. Wordt vast ook mooi!

How cool is this for a kntting project bag ! Inside the bag you can see a glimpse of my new knitting project. I haven't finished sewing up the previous sweater yet, but I am nearly done so I expect to be able to post pictures of that soon. In the meantime I already started working on a new sweater. It will be the same as the previous sweater, but in a very different color combination.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten